Orginal Skrevet November 12, 2012 Rapporter Share Skrevet November 12, 2012 Har kjøpt en strøken 855 (-97 mod. med lavtrykksturbo på 193 hkr og 75000 km....) som den svenske eieren hadde tatt med seg fra USA. Den mangler sideblinklys og har hvite blinklys fram (posisjonslysene/ parkeringslysene er koblet sammen med blinklysene). Jeg kan skifte til gule lyspærer men da får jeg gule posisjonslys.... Hva sier biltilsynet om det når jeg skal vise bilen? Hva gjøre? David Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orginal Skrevet November 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2012 (endret) fant det ut selv.... Endret November 15, 2012 av Orginal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 15, 2012 Rapporter Share Skrevet November 15, 2012 Kva var svaret? Er jo greit å vite dette for å hjelpe andre! Det koster vel litt å importere denne til Norge? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orginal Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2012 Med en Switchbacklampe som blinker gult når jeg blinker men som ellers lyser hvitt som posisjons lys. Diodlampa vit/gul 60 SMD "Switchback" BAY15d 21/5W Da jeg tok den inn under § 1-15 for bevaringverdige kjøretøy fra USA var det ikke noe problem med manglende skjermblinklys! Nå er problemet at den ikke har riktig blinkfrekvens når motoren er igang, kun med tenning påslått. Har nå 8 ohm motstand. Kanskje trenger jeg mer motstand...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg