Gå til innhold

Rx7 FD "prosjekt"!!

Ranger emnet


Rotarypower_

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Til RotaryPower! og awex:

er dere begge fra molde? har i det siste blitt veldig brunstig på mazdaer, og lurer på om det ruller noen GT-R'ere i molde?

og til Rotarypower:

ser sjelden til FD'n din rullendes i moldegatene egentlig, bruker du den bare til jobb?? hehe, eller er du ellers opptatt med å farte absolutt alle andre plasser enn i akkurat molde? hadde ikke gjort meg noe å sett den FD'n rulla igjennom storgata.. tror det trengs siden når jeg spør folk om de vet om "den røde rx-7*n" så sier de bare "hæ?" :p

Bedre med èn RX-7 enn ti supraer på taket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Croacker

Til RotaryPower! og awex:

er dere begge fra molde? har i det siste blitt veldig brunstig på mazdaer, og lurer på om det ruller noen GT-R'ere i molde?

og til Rotarypower:

ser sjelden til FD'n din rullendes i moldegatene egentlig, bruker du den bare til jobb?? hehe, eller er du ellers opptatt med å farte absolutt alle andre plasser enn i akkurat molde? hadde ikke gjort meg noe å sett den FD'n rulla igjennom storgata.. tror det trengs siden når jeg spør folk om de vet om "den røde rx-7*n" så sier de bare "hæ?" :p

 

 

Jeg bor på Averøya, men er i molde med jevne mellomrom, vanligvis et par ganger i uken. Den forrige GT-R`en min går i Midsund, og slik jeg har forstått det er han i molde av og til.

Begge er svarte, men han kjører med stålfelger mens jeg har 17" sommer og 15" alu på vinter, så det bør være mulig å se forskjellen.

Bilen min er muligens til salgs over nyttår en gang.

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår