boXer Skrevet Oktober 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2002 Ser og høres bra ut detta! Bra det kommer noen skikkelige biler i miljøet :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Croacker-RX-7 Skrevet Oktober 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2002 Til RotaryPower! og awex: er dere begge fra molde? har i det siste blitt veldig brunstig på mazdaer, og lurer på om det ruller noen GT-R'ere i molde? og til Rotarypower: ser sjelden til FD'n din rullendes i moldegatene egentlig, bruker du den bare til jobb?? hehe, eller er du ellers opptatt med å farte absolutt alle andre plasser enn i akkurat molde? hadde ikke gjort meg noe å sett den FD'n rulla igjennom storgata.. tror det trengs siden når jeg spør folk om de vet om "den røde rx-7*n" så sier de bare "hæ?" :p Siter Bedre med èn RX-7 enn ti supraer på taket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotarypower_ Skrevet Oktober 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2002 Den røde Rx'n solgte jeg i fjor høst!!!! Bilen går fortsatt i Molde men han som kjøpte den bruker den ikke så mye nei ;) Siter www.norskwankelregister.com :???: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Croacker-RX-7 Skrevet Oktober 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2002 åja riktig det!! håper på å få sett prosjektet ditt ferdig i real life da :) lykke til! Siter Bedre med èn RX-7 enn ti supraer på taket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Originally posted by Croacker Til RotaryPower! og awex: er dere begge fra molde? har i det siste blitt veldig brunstig på mazdaer, og lurer på om det ruller noen GT-R'ere i molde? og til Rotarypower: ser sjelden til FD'n din rullendes i moldegatene egentlig, bruker du den bare til jobb?? hehe, eller er du ellers opptatt med å farte absolutt alle andre plasser enn i akkurat molde? hadde ikke gjort meg noe å sett den FD'n rulla igjennom storgata.. tror det trengs siden når jeg spør folk om de vet om "den røde rx-7*n" så sier de bare "hæ?" :p Jeg bor på Averøya, men er i molde med jevne mellomrom, vanligvis et par ganger i uken. Den forrige GT-R`en min går i Midsund, og slik jeg har forstått det er han i molde av og til. Begge er svarte, men han kjører med stålfelger mens jeg har 17" sommer og 15" alu på vinter, så det bør være mulig å se forskjellen. Bilen min er muligens til salgs over nyttår en gang. Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg