badkruka Skrevet November 10, 2012 Rapporter Share Skrevet November 10, 2012 Hei, Var uheldig på glatta og kom borti en annen bil med støtfangeren. Heldigvis gikk det bra uten skader, men min lakkerte støtfanger har nå et skjemmende merke etter plast/gummien fra den andre bilens støtfanger. Om jeg skraper iherdig meg neglen går det bort, men ser at det kommer til å ta uker om jeg skal fortsette på den måten. Noen tips til hvordan jeg kan få dette av? [ATTACH]34788[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 10, 2012 Rapporter Share Skrevet November 10, 2012 Eg rekner ikkje at avfetting og grundig vask tar dette. Da er neste steg clay. Da skal det nok forsvinne. Maskinpolering etterpå skal nok få det enda bedre. Har du erfaring med dette? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badkruka Skrevet November 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2012 Fikk det bort ved hjelp av ScratchX fra Meguilar. Krevde et par påføringer og litt kraft, men ble til slutt helt borte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 11, 2012 Rapporter Share Skrevet November 11, 2012 Bra at du fiksa det! :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schwartz Skrevet November 16, 2012 Rapporter Share Skrevet November 16, 2012 har du etterbilde? btw Meguiars ikke Meguilar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg