Gå til innhold

Audi B5 A4 - 1995. Baklykter

Ranger emnet


laywiin

Anbefalte innlegg

Heisann, Da har jeg funnet min plass etter å ha leitet lenge etter et godt forum! Håper jeg. :scared

 

Har nylig kjøpt meg en 95-m Audi A4. Den ser ikke så fullt bra ut, men har 0 feil gjennom eu-k og har fått gjenomgått mye småe detalj justeringer for å gjøre den finere.

 

Men jeg har et vesentlig problem med 95 audi. BAKLYKTENE!! hva har skjedd? Firkantige bremselys?? og generelt, ser det ræva ut :-P.

 

 

Har sett liften de gjorde med sedan baklykter i 96 eller 97. nydelig, jeg har lenge søket svar om det er en mulighet for å sette over en 96-97 lykt (sedan) til en 95 modell? For jeg fordrar den rett å slett ikke!

 

fant denne, men er ikke i min prisklasse siden jeg har en økonomisk måte å følge ting på.

 

Bilde: Depo OEM-lamper - PARTS AND RETARDS AS

 

dette er med sotet stripe desverre, men samme lykt!: [ATTACH]34753[/ATTACH]

 

uansett hva jeg egentlig leter etter, er det de stilrene baklyktene med den fine hvite stripa i seg.

 

Har noen en slik lykt brukt til en billig penge? Er det noen som har nå svar?

 

Jeg er ny hær, og gleder meg til å forhåpentligvis få noen positive tilbakemeldinger.

 

Lay. :partyon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er det litt billigere. Kjøpte herfra selv for noen år siden, tror det endte på litt over tusenlappen med frakt moms og tollgebyr.

Du må også kjøpe facelift pæreholdere, og bytte plass på to ledninger ellers blir ryggelys(den hvite stripa) blink og visa-versa.

 

Tja, lønner seg jo å lese alt. Stod jo 990,-pr.par og da blir jo det faktisk billigere. Tror ikke du får det noe særlig billigere enn dette. I hvert fall ikke nye. sikkert mulig å finne noe rimeligere på hugger, og da er det sikkert mulig å få med pæreolderne for en god pris også.

Endret av - Pal -

1995 Audi a4 1.8adr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår