thomastoen Skrevet November 6, 2012 Rapporter Share Skrevet November 6, 2012 97 c200 elegance w202.... Fjernkontrollen har streiket og har ikke råd til ny for øyeblikket. og da lurer jeg på : Kordan i alle dager får jeg låst bilen? har bare nøkkelhull på passasjerdør forran og bagasjeluken,bakdørene er det ingenting.og fører døren er det lys(rødt/grønt) der som det kunne ha vert nøkkelhull....har prøvd å bruke knappen inni bilen men det går ikke uten nøkkel i tenning...noen som har peiling? Siter -w202 C200 Elegance 96 -s124 300tTD 94 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 6, 2012 Rapporter Share Skrevet November 6, 2012 Får du låst opp og igjen passasjerdøra med nøkkelen da? Hvis det er mulig kan du bare dytte ned låsepinnen på de andre dørene og låse deg inn via passasjerdøren. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomastoen Skrevet November 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2012 hahaha.. snakk om å¨være korttenkt:) prøver det jeg :)hehe Siter -w202 C200 Elegance 96 -s124 300tTD 94 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mehdi benz Skrevet November 6, 2012 Rapporter Share Skrevet November 6, 2012 du må nok lukke førerdøra først, så prøver du å låse bilen via den knappen som er inne i bilen ved bruke av passasjerdøra bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg