Paddy Skrevet November 2, 2012 Rapporter Share Skrevet November 2, 2012 Setevarmeren fungerer ikke i førersete men på passasjer siden fungerer det. Hva kan vere galt? Kan det vere ein sikring eller noe? Tips??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 2, 2012 Rapporter Share Skrevet November 2, 2012 Defekt sikring, defekt bryter, plugg under sete av eller har dårlig kontakt, defekte varmetråder? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paddy Skrevet November 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2012 Quattro73 skrev: Defekt sikring, defekt bryter, plugg under sete av eller har dårlig kontakt, defekte varmetråder?l Men det er vell kunn ein sikring til begge setene? pluggen i sete er vertfall i, da eg var under og såg etter ista. Forundrer meg ikke at det er varmetråden som det er brudd i :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 2, 2012 Rapporter Share Skrevet November 2, 2012 Hent måleapparatet og mål spenning i pluggen til setet (uten å plugge den ut) og mål motstanden i trådene (med pluggen av). Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paddy Skrevet November 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2012 Har ikke måleapparat tilgjengelig i helga. Men er det ikkje litt vanskelig og måle dette når sete er i bilen?det er 3 plugger under sete , hvem av pluggene skal jeg måle?:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glalaks Skrevet November 2, 2012 Rapporter Share Skrevet November 2, 2012 hadde samme problem på min. Det kom i tilleg en klikkelyd fra dashbord når jeg skrudde på bryter til begge varmesetene.. leverte den på verksted og fikk den i dag, og nå funker det. Vet desverre ikke hva de gjorde, men tror de bytta varmeelementet i setet da de hadde funnet brudd på det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paddy Skrevet November 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2012 (endret) Glalaks skrev: hadde samme problem på min. Det kom i tilleg en klikkelyd fra dashbord når jeg skrudde på bryter til begge varmesetene.. leverte den på verksted og fikk den i dag, og nå funker det. Vet desverre ikke hva de gjorde, men tror de bytta varmeelementet i setet da de hadde funnet brudd på det.. Jeg var nett ute i bilen, hørde også disse klikkelydene fra dashbordrt:) Okei. Mn hvor mye betalte du? Står det ikke på reininga hva dem bytta ut?:) Endret November 3, 2012 av Paddy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glalaks Skrevet November 3, 2012 Rapporter Share Skrevet November 3, 2012 Ja sånn rele som klikker inn og ut? Jeg kjøpte bilen med bruktbilgaranti så betalte ikke og fikk ikke regning. Jeg trodde de skulle bytte seteputen, men det er ikke gjort så da regner jeg med det er varmeelementet. De sa de hadde funnet et brudd i det.. Kan se om jeg kan stikke innom over helga og spørre hva de bytta.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paddy Skrevet November 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2012 Glalaks skrev: Ja sånn rele som klikker inn og ut? Jeg kjøpte bilen med bruktbilgaranti så betalte ikke og fikk ikke regning. Jeg trodde de skulle bytte seteputen, men det er ikke gjort så da regner jeg med det er varmeelementet. De sa de hadde funnet et brudd i det.. Kan se om jeg kan stikke innom over helga og spørre hva de bytta.. Ja, det høres ut som det kommer fra sikringsboksen ved rattet:) Ja det hadde vert supert om du gidde, høyr hvor mye det koster og da slik at jeg får en ca pris på det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paddy Skrevet November 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2012 Glalaks skrev: Ja sånn rele som klikker inn og ut? Jeg kjøpte bilen med bruktbilgaranti så betalte ikke og fikk ikke regning. Jeg trodde de skulle bytte seteputen, men det er ikke gjort så da regner jeg med det er varmeelementet. De sa de hadde funnet et brudd i det.. Kan se om jeg kan stikke innom over helga og spørre hva de bytta.. Ja, det høres ut som det kommer fra sikringsboksen ved rattet:) Ja det hadde vert supert om du gidde, høyr hvor mye det koster og da slik at jeg får en ca pris på det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg