RsTurbo94 Skrevet Desember 16, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2014 BItteliten update da jeg har helt glemt av dette forumet :p Men har fått gjort litt med bilen.. Fikk ut motoren og den gikk rett på dynga da den ikke var noe å ta vare på.. Har fortsatt ikke fått no motor enda men vil tro den ikke er langt unna.. Det som har blitt gjort med motorrommet foreløpig er ; Fortstillinga er ute, også har jeg fått pussa vekk nesten all den karosserikitten som var der, sveist igjen noen hull og nå driver jeg på rammevangen på sjåførsiden.. Det var ett rusthull der som ble til flere.. så driver å styrer med det omdagen.. Vil at det ska bli cleant samt funksjonelt :) Har ingen nye bilder, men har ett hvertfall :) Lakken har blitt slipt helt ned til metallet før det blir sprøyta på filler så primer tenker jeg :) Har ikke tenk/kommet så langt enda :) Men da veit de som følger med her hva som har skjedd med bilen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Desember 26, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2014 tror ikke det er mye som skjer på forumet etter oppgraderingen av utseende:( Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 26, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2014 tror ikke det er mye som skjer på forumet etter oppgraderingen av utseende:( Du har nok rett der, for meg virker det som trafikken har dabbet betydelig av.. :( Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Januar 27, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2016 Noen som er nysjerrig på bilen? ;) Den er satt sammen igjen nå med litt gromme deler :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg