RsTurbo94 Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2013 Joda.. Blir nok det tilslutt hehe :p Nærmer seg snart vinter, eu kontroll står for tur, venter på no smådeler før jeg bestiller time + jeg driver å tar den girkassa for øyeblikket.. Må bytte clutchen fordi den smalt.. Etter den har blitt eu godkjent så blir den kjørt til jeg finner meg en kurrant vinter/bruksbil så blir golfen avskilta og parkert.. Delvis fordi jeg skal gjøre den opp igjen skikkelig og fordi det er ett eller anna som ryker hver andre uke på den.. Så da blir planen å få taki en g60 corrado å bygge om :) Det er hvertfall det som står på "menyen" nå.. Skal komme med noen bilder endag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2013 Nyeste "gobiten" ;) Han jeg kjøpte det av var ganske hyggelig, fikk gratis frakt, (sparte 500+kr der) pakka det godt inn og sendte over instruksjonsboka og et koblingsskjema på mail :) Blir vell å prøve å få kobla det opp så det funker på diesel først, så får vi se hva tiden bringer videre.. Nå venter jeg på clutch, og "nye" drivakslinger som er ment for golf 2 og ikke golf 3.. heheOg, kan en moderator flytte tråden til prosjektforum? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet November 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2013 Da har bilen blitt parkert og skilta levert inn.. Fortsettelse følger, en eller anna gang :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet November 6, 2013 Rapporter Share Skrevet November 6, 2013 håper det bare er midlertidig? :( Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet November 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2013 Tiden vil vise Mac :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet November 15, 2013 Rapporter Share Skrevet November 15, 2013 hvist du vraker den så SKAL jeg ha de rallye setene dine! ;) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Januar 10, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2014 Stille her om dagen, bilen står bare parkert :) hehe.. Men endelig fått taki rallye baksete til den nåå.. også kanskje fått taki riktig lister til sidene som passer g60 breddera :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samekula Skrevet Mai 8, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2014 gjort noe mer med bilen eller er den enda pakket bort? Siter VW Jetta mk2 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Juli 10, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2014 Hei.. Den står parkert enda dessverre :) Muligens fått taki motor nå så da blir det kanskje gjort litt mer på den hehe MacGyver93 og Samekula reagerte på dette 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet September 17, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2014 Da ser det jaggu litt lysere ut her.. Nå har vell bilen straks stått et år og nå har jeg mest sannsynlig fått taki en motor til bilen!:) Ble litt fram og tilbake om hva jeg sku gjøre med den, var tenkt å lage banebil utav den osvosv.. Men blir bare en vanlig td motor igjen:) Som blir pynta på litt og forska litt på å få den til å gå litt bedre:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samekula Skrevet September 18, 2014 Rapporter Share Skrevet September 18, 2014 flott :) legg ut lit bilder da så det blir liv i tråden igjen Siter VW Jetta mk2 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet September 18, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2014 Ska få tatt litt bilder snart av hvordan den står osv:) Er opptatt med jobb omdagen, så har bruksbilen fått mye kjærlighet i det siste:) Kan slenge ut bilde av den får å få et bilde inn i tråden her igjen.. Når jeg kjøpte den, (samme dagen på tur hjem) Og nå idag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_nor Skrevet September 18, 2014 Rapporter Share Skrevet September 18, 2014 Passat ser ikkje ut med badgeless :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samekula Skrevet September 19, 2014 Rapporter Share Skrevet September 19, 2014 dæven den var blitt pen, hvordan har du fikset det du har i grillen ? og hva er det røde som henger nedpå fangeren? Siter VW Jetta mk2 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet September 19, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2014 Hehe, embelemfrie grillen ble tatt av pga jeg ville skille meg litt ut :) Det tyskerflagget er bare folie:) Bare søke på ebay etter german stripes eller noe sånt tror jeg:) Stroppen i fangern er slike tauestropper dem bruker på driftingbiler osvosv.. Er bare for pynt egentlig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg