Gå til innhold

Min mk2 Golf

Ranger emnet


RsTurbo94

Anbefalte innlegg

Takker :) Tror det ja hehe..

 

Så bra da ;) hehe arti med TD motorer ;) Du får legge ut et bilde ell 2 når du har gjort noe med bilen din ;) kan legge det ut her om du vil hehe :)

 

Det blir når jeg har god råd hvertfall,, blir nok ei stund til, får lappen snart så er vell ikke så lurt å lakkere den nå :) Broren min lakkerte bilen sin hos noen polakker her i nærheten, og det ble helt utrolig bra resultat mtp hvordan bilen så ut før :) Rettet en framskjerm som var helt inntil døra ++ Så blir at jeg leverer bilen der tipper jeg :)

 

Et bilde av den etter lakkering:)

 

frden.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble også stoppet i kontroll igjen av bt.. da påpekte dem at den var for lav foran, speila mine var ikke innfell bare, og den orginale intercoolern min.. Men de så ikke at jeg hadde gul film på lyktene, og at jeg hadde spacere rundtom hele bilen.. heh. Så da var det å få lånt noen felger, få heist bilen og fikse de andre manglene så ta en tur på bt :) Den gikk igjennom med glans hehe..

 

Et bilde fra da den var nesten klar :)

 

golf2.jpg

og nei, jeg kjørte ikke inn dit med xenon i spredera på.. men han påpekte det, men jeg sa jeg sku fjerne det så da gikk det bra :)

 

Og et klistremerke jeg kasta på etter kontrollen

 

golf1.jpg

 

Stemningsbilde fra i sommer..

 

GOPR1763.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, rart at de hang seg opp i at den var lavere enn den godkjente høyden, subba det?

Jeg har blitt stoppa i teknisk med golf 2 med justerbart til det subba på 185-60.14" dekk (med orginalt inpress) da sto det 20mm senk i vognkort så var det greit xD

Fint att du fikk skrudd av de speila, så satt på orginale svarte da?:)

-Passat 90 mod 1,8l [bruksbil]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke spør meg.. han fyren som skrev opp alt dette sa intercoolern min ikke var original.. møtte opp på stasjonen, og han kontrolløren der bare rista litt på huet, og sa det er jo org innfestinger og alt, så skjønner ikke hvorfor han skrev opp det.. hehe

 

Trur de cupspeila ikke hadde blitt en mangel om jeg hadde møtt på en anna kar.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var powerflex foringer til bærearmene bestilt, imorra svinger jeg innom biltema å handler hjullager da det begynte å ule på tur hjem fra bt :) Alt dette blir byttet når jeg får foringene :) Satser på at dem er her til helga eller neste uke :)

 

EDIT; ble visst alle foringene i bærearmene, dvs de foran og bak.. hehe, jeg som trudde jeg hadde bestilt feil..

Endret av RsTurbo94
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår