RsTurbo94 Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2013 Var å fiksa bilen litt idag.. men mangler olje :) så blir handla imorra :) La nettopp inn en bestilling på et snapp off kit på ebay :) ska bli godt å få rattet nærmere gett:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet Januar 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2013 Forstår virkelig ikke hvorfor folk skal ha rattet så nerme, jeg synes det er behagelig å sitte med nesten strak arm til topp ratt... Ville aldri satt noe annet enn orginalt "90.mod" ratt i en golf2 har per idag ikke sett noe annet som passer bra inn og er behagelig å kjøre med... Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2013 Hehe.. smak og behag da veit du:) vil ha bilen som en slags liten racer jeg.. ikke at den har så stort potensiale med diesel motor, men morro læll :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet Januar 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2013 nja, er hvertfall en i VACN som har klemt 173whp uttav slik motor, så er ikke potensialet som mangler... Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2013 Hehe.. men nå er jeg dritt lei bilen.. sku tru alt detter fra hverandre i motoren.. er det et problem, okei fiks det, greit kjør videre, oisann, nå lyser den lampa.. Nå har jeg fått tilbud om å handle meg en a4 veldig billig, så trur jeg slår til på den.. golfen blir derimot avskilta å parkert et sted der jeg kan drive på med den til den er i stand igjen.. Nå er hvertfall hele motoren dekt med olje , samme med traversen og sikkert halve bilen under :) Det som er planen da, hvis alt går som jeg vil det skal gå, så blir det å plukke ut motoren igjen, sette sammen den igjen med nye pakninger igjen, lakkere motorrommet igjen, også sette den i stand igjen skikkelig :) ikkeno vinterbil har jeg merka.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet Januar 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2013 Golfen bruker mindre drivstoff enn en A4 om du får den skikkelig til;) har du funnet noe mer uttav disse lekkasjane dine da? fremdeles for høyt oljetrykk? Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2013 Joda.. Det er sant.. men så er a4'en en stusselig 1.6 hehe. nei, det som er.. her om dagen så var hele motorrommet fullt av olje.. aner ikke hvor det kommer fra lenger :p Oljetrykksmålern min har gått på ferie litt, så jeg må fikse den også før jeg veit hvor mye oljetrykk jeg har.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2013 Da ser det ut som jeg har klart å stoppe lekkasjen på toppdekseelet mitt :D Endelig.. Ska legga ut en bilde update imorra, bare så jeg er helt sikker på at det er tett hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hjelde Skrevet Januar 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2013 Hvor store er felgene dine ? : ) Siter Volkswagen Golf 2 gti 16v (130hk)--1988mod Kræsjet : (Yamaha Dtx 125ccm 2006 (26hk)--2005modVolkswagen golf 2 gti 16v (130hk)--1987modAudi A4 B5 tdi (150hk)--1995mod Volvo 240 gasser TURBO -- 1985mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2013 Dem er 17" heh.. Tilsalgs om noen vil ha :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hjelde Skrevet Februar 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2013 Lurer egentlig bare på om hvilkeb profil det er på dekka dine :-) Siter Volkswagen Golf 2 gti 16v (130hk)--1988mod Kræsjet : (Yamaha Dtx 125ccm 2006 (26hk)--2005modVolkswagen golf 2 gti 16v (130hk)--1987modAudi A4 B5 tdi (150hk)--1995mod Volvo 240 gasser TURBO -- 1985mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2013 205/40 mener jeg.. Husker ikke helt :) er noe i den duren hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Februar 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2013 Hva gjorde du for å få topplokket så fint og blankt, først i tråden? :) Varte det noe lenge før det begynte å ruste? Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2013 Roterende stålbørste ;) Og polere jevnliig.. Når jeg polerte det jevnlig så rusta det faktisk ikke så fort.. Men så gadd jeg ikke å gjøra det så da begynte det å ruste litt.. MEN, hvis du polerer det såå bra du bare klarer/orker så legge over klarlakk så ska det vare lenger:) Men såklart så vil jo klarlakken begynne å flasse etter en god stund.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet Februar 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2013 Skaff et G60 toppdeksel, tror det er alu, er hvertfall finere og ruster ikke:) Den "pinnen" med kon som står i dieselpumpa, du kan ikke skaffe en ekstra av den? en kompis trenger sårt en slik:) Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg