ADHD-anders Skrevet Oktober 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2012 Folk snakker om så dårlig topp og toppakning. Kan man bytte til en annen topp som tåler mer? Angående kjede, når burde jeg bytte ut det i forhold til km standen? Takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2012 Tror ikke disse motorene er så dårlige som folk skal ha det til. Topp og toppakning får man problemer med på alle biler etter mange år, og spesielt hvis bilen av en eller annen grunn overoppheter/koker. Da skjer ting fort. Anbefaler også http://www.fordclubnorway.no/forum Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADHD-anders Skrevet November 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2012 Takk, for det. Da gidder jeg ikke å bekymre meg så mye om jeg kjøper bilen jeg ser på :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 1, 2012 Rapporter Share Skrevet November 1, 2012 Skift til rød kjølevæske og pass på at kjølevifta fungerer Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADHD-anders Skrevet Desember 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2012 Takk for svar :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg