Glennarn Skrevet Oktober 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2012 Blinklysene mine slutten helt å virke idag, skjer ingenting når jeg drar ned bryteren men nødblinken virker. Og fjernlyset på venstre side virker ikke, får ikke strøm dit.. Også når jeg vrir lysbryteren på park kommer tåkelysene automatisk på, aldri gjort det før.. Er en 1,9 TDI 97 mod Siter (x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK (x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6 (x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0 (x) Vw golf 3 1.9D (x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Oktober 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2012 jordingsfeil, gåen sikring e.l? Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2012 Høres ut som feil på den brytern som styrer fulltlys og blinklys. Få sjekket om det kommer strøm ut i fra bryteren. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennarn Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2012 Jeg har null peiling på bilelektronikk, eneste jeg kan om det er å koble lys! Men ja, skal sjekke om jeg får taki en ny blinklysbryter/hendel.. Siter (x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK (x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6 (x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0 (x) Vw golf 3 1.9D (x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg