petter1993 Skrevet Oktober 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2012 Hei. La inn et innlegg her i går om radiatorvifte som hadde stått og gått hele natta og ikke ville starte dagen etter. Etter å ha ladet opp batteri (som egentlig aldri var tomt) skulle jeg forsøke å starte bilen igjen, noe som ikke skjedde. Vrir om nøkkelen, alt av lys, instrumenter, cd-spiller osv fungerer, men når jeg vrir enda et hakk så skjer det ikke en pøkk. Ikke et klikk en gang. Har jeg et fenomen av startsperre e.l.? Feil med nøkkel (har prøvd reserve)? Feil med starter? Var ganske kaldt den natta, men 10 minusgrader skal da vel ikke ta knekken på en bil... damndamn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Oktober 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2012 årsmodell og motortype?? Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter1993 Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2012 årsmodell og motortype?? Ja, beklager: Audi A4 B6, 2004mod. 2.0 automat. bænsert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet November 4, 2012 Rapporter Share Skrevet November 4, 2012 Må nok kanskje lese av feilkoder. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 4, 2012 Rapporter Share Skrevet November 4, 2012 Når du vrir nøkkelen det siste hakket, forsvinner da alt lys i instrumentpanel osv? I såfall er batteriet ditt defekt. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg