toazty Skrevet Oktober 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2012 har en S-max som trenger nye vinterdekk. har n� 235/45/18 har ikke felger, og sommerdekkene er utslitte, s� g�r for vinterdekk p� mine n�v�rende felger og kj�per meg nye sommerdekk med felg neste �r. men dekka jeg fikk tilbud om hos dekkforhandler l� p� 2200-3000kr pr dekk. litt dr�y pris, vil derfor sjekke litt p� nettet, men noen som har peiling p� hvilke dekk jeg kan ha, m� jeg f�lge de tallene som jeg har p� sommerdekk? kan jeg g� opp/ned p� disse tallene?, noen andre ting jeg m� tenke p�? hastighetsindex osv? har egentlig null peiling n�r det gjelder dekk. s� all hjelp mottas med takk :D skal kj�re med bilen p� s�r-vest landet, stort sett v�te og fine veier. piggdekk/piggfritt, ( heller mot piggfritt ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2012 Er jo selfølgeligt dyrt med 18" vinterdekk med grei kvalitet. Eg kjøpte vinterdekk hjå byttdekk.com. Kva er orifinaldimensjon på dekka på bilen din? Du kan f.eks. gå ned på bredden og opp på profilen. Som f.eks. 215/50-18 Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toazty Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2012 fikk satt på 235/40r18, ble en fin pris på snaue 10K contivikingcontact 5. prisen på nettet lå på 2350 pr dekk, så ble enkel avgjørelse å gå til forhandler :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg