Golf2td Skrevet Oktober 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2012 Mine kjære ventiltetninger er slitne. så koster det så mye og få dette reparert. Det jeg lurer på er om jeg kan sette en nyere type v8 i bilen? f.eks en ABZ fra S8. står i dag en ABH i bilen. Hva må eventuelt byttes om jeg setter en annen type i?. kan jeg ha så flax at jeg bare kan plugge over hjerne fra motoren som skal i bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2012 Billigere å bytte tetningene, koster ca 25,- pr stk. Tar riktignok litt tid siden du har 32 stk av de ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2012 Billigere å bytte tetningene, koster ca 25,- pr stk. Tar riktignok litt tid siden du har 32 stk av de ;) er dette noe som kan gjøres hjemme i garasjen?. har ikke mye spesialverktøy lenger. møller skal ha 20.000 for jobben. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2012 Ja, jeg gjør slikt hjemme i garasjen så dette kan også du gjøre hjemme i garasjen. Du må av med kammene og ta ut løfterene før du kommer til ventiler og tetninger. Du trenger dog spesialverktøy for å presse ned ventilene og ta av låsene. Jeg har skrevet litt om dette her, da på en 8v. http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/jetta/297863-wv-jetta-1-8gl-1991-bremser.html#post2935532 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg