suzuki smx Skrevet Oktober 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Jeg er på utkikk etter nye fjærben foran ti min Audi 100 C4 1991. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? Vil helst ha tak i dem så fort som mulig da dette er en bi jeg bruker daglig. Setter pris på alle svar og på forhånd takk!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet Oktober 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2012 jeg har. 2,3E Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xr4ti Skrevet Oktober 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2012 Høggere har disse. Er vel like på alle C4, dvs alle 100 og A6 modeller eks.S-modellene! For det var selve fjærbeinet foran du mente og ikke demperne? Nye vil jeg anta at de koster "hoggorm" :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suzuki smx Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2012 Tusen takk for svarene, men jeg har allerede funnet det jeg trenger gjennom en side som heter finndel.no:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg