Raymand Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Den er normal. Like etter jeg fikk stopp så prøvde jeg å starte den og da hva det en hælvetes tikking fra motor og den overdøvde sterioen.. prøvde og å slepe den i gang og da hva det er smell og stilt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymand Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2012 cluch er normail på pedalen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850t5r88 Skrevet November 21, 2012 Rapporter Share Skrevet November 21, 2012 D kan jo være rådelager havari, eller at du har vridd veiva.. å da steinstår alt, men klare du å vri startmotorn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svdrr Skrevet November 22, 2012 Rapporter Share Skrevet November 22, 2012 Høres ut som rådelagerhavari for meg også, før motoren stoppet lagde den tikkelyder eller bankelyder? vanligvis verre med turtall, den kan tikke\banke lenge før den havarerer, men det er rart om det er rådelagerhavari og den ikke har laget en lyd før den står i stein... Rådelagerhavari forårsakes så og si alltid av for dårlig olje, slitt\tynn olje eller forurenset olje og høyt turtall er en slager, selv om man bytter olje og ikke merker noe feil betyr heller ikke at det ikke kommer til å gå skjeis senere... Hvis det er rådelagerhavari må du bytte veiva, i alle fall en råde, lagrene selvfølgelig, fjerne metallspon i blokka og da må du ut med motoren, derfor er det så mye enklere å handle med en gang man hører rådebank, da kan man slippe unna med å ta av bunnpanne og skifte lager unnerifra. (på en del motorer i alle fall) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymand Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2012 Jaja det ble kjøpt en ny bil bare et år gamlere enn den jeg hadde.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg