GolfRallye Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Originally posted by 911ruf hvorfor kjøre helt til tommy når vi har samme dekka og prisene her i kristiansund og vi sender:) Har du 17" felgpakke til 7500,- som sharif har? Og hva er prisen på 215/40-17 Falken dekk? Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Originally posted by 911ruf hvorfor kjøre helt til tommy når vi har samme dekka og prisene her i kristiansund og vi sender:) Har du like gode priser om Shariff? Hvilke felger har dere? (OZ?):) Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dudeskyline Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Originally posted by GolfRallye Har du 17" felgpakke til 7500,- som sharif har? Og hva er prisen på 215/40-17 Falken dekk? 215/40-17 Falken dekk koster 1095 kr hos Sharif ferdig avbalansert. De dekkene går som hvetebrød, så man må rett og slett være tidlig ute. Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Originally posted by GolfRallye Send en mail da. Hjemmesiden er oppe nå. http://www.dekkbaronen.no errr, hjemmeside er oppe, men bilder? hm. vil ikke handle felger jeg ikke kan se men, ok... Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Originally posted by GolfRallye Har du 17" felgpakke til 7500,- som sharif har? Og hva er prisen på 215/40-17 Falken dekk? har 17" pakker men har kun igjen i 5*112 nå...995,- for 215/40-17 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Originally posted by prophets Har du like gode priser om Shariff? Hvilke felger har dere? (OZ?):) har alle felger fra asa,felgimport,bilprodukter,martins og oz bla,knallpriser på oz nå:)har kjøpt opp et restparti:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Originally posted by Hawkon errr, hjemmeside er oppe, men bilder? hm. vil ikke handle felger jeg ikke kan se men, ok... bildene kommer tilbake på tirsdag,vi kopierer over alt til http://www.big-wheels.no begge sidene er oppe og går på tirsdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
froorf Skrevet April 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Originally posted by 911ruf hvorfor kjøre helt til tommy når vi har samme dekka og prisene her i kristiansund og vi sender:) Fordi det finnes bare EN Tommy Sharif. Synes det er like stor opplevelse hver gang jeg er nedover. -frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Originally posted by froorf Fordi det finnes bare EN Tommy Sharif. Synes det er like stor opplevelse hver gang jeg er nedover. -frode hehe,sant det ja;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg