_waldemar Skrevet Oktober 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Når jeg starter bilen pleier alltid lyktene og selvjustere seg opp og ned for så å finne posisjonen,men nå vil de ikke regulere seg.begge lysene er i samme høyde men lyser ned i "bakken". Når jeg starter og har en vegg å se på ser jeg at det er ørlite bevegeles i lyktene som om de skal selvjustere seg men så stopper det opp. Noen som har peiling? Tenkte på en slags sensor eller noe? Har liggende Lexia for PSA men det krever xp på maskinen og jeg har bare win7 nå (er ikke lysten å gå tilbake til xp)får ingen feilmelding opp i bilen på at noe er galt men mulig jeg kan finne det med Lexia tilkoblet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Sansynligvis følern foran eller bak som er defekt, du vil nok få opp feil med diagnoseapparatet ja Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_waldemar Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Ok,har du noen anelse om hvor disse følerene sitter ? første jeg kan sjekke er ivertfall om det er dårlig kontakt. Holder på å legge xp inn på maskinen og skal deretter få innpå Lexia3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_waldemar Skrevet November 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2012 Problem løst, Høydesensor fremme på travers var gåen, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg