Helene B Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Har orange stiper langs bilen.. Noen som har noen tips til åssen jeg skal få fjernet disse?? Kan jo ikke bruke kniv, eller lignende pga. lakken.. På forhånd takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 se om det går an å rive dem av først, vask av limet som sitter igjen, noe det helt sikkert kommer til å gjøre;) med diesel, teknisk sprit el. noe liknende og poler etterpå:) da skal det bli fint Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Mars 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 det går ikke ann å rive den av.. har prøvd.. derfor spurte jeg om tips .. men ellers takk ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 du får bruke etteller annet middel som løsner limet/gjør at "teipen" løsner, så er det bare å rive vil jeg tro. diesel gjør jo kanskje det, men mulig du måha noe som er sterkere *tenke, tenke* Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Mars 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 ok!! Noen andre glupe forslag?? Nå det er fint vær, å digg å stå ute å ordne litt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 På russekjerra fjerna vi tre år gamle klistremerker med en helvetes svær høyttrykkspyler med vanntemp. stillt inn på 80 grader.. Den tok lakken og da, men.. Mulig det du har sitter bedre da. Men jeg bruker i hvertfall det hvis det er noe jeg vil ha vekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Mars 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 hmm.. vil jo ha lakken i behold da..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Varmepistol, eller for ditt vedkommende fungerer sikkert hørføneren like fint. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Originally posted by Tommy_erwin På russekjerra fjerna vi tre år gamle klistremerker med en helvetes svær høyttrykkspyler med vanntemp. stillt inn på 80 grader.. Den tok lakken og da, men.. Mulig det du har sitter bedre da. Men jeg bruker i hvertfall det hvis det er noe jeg vil ha vekk. nå er jo ikke det det lureste du gjør da;) lakken kan komme til skade for å se ut som et helvete. regner også med at de klistrmerkene dere haddde på vanen ikke kom org.fra fabrikk med det gjør de fæle orage stripene på XR2, sitter dermed VELDIG mye bedre, kjipt å risikere lakken uten at merkene løsner liksom;) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Originally posted by ClusterOne Varmepistol, eller for ditt vedkommende fungerer sikkert hørføneren like fint. :idea: kiddie kiddie kiddie noen som er smartere enn meg her til og med:D Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Hårføner funker fett...Men det kan bli fargeforskjell når du tar de av da, hvis de har sittet der lenge. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Mars 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Originally posted by Golfy Hårføner funker fett...Men det kan bli fargeforskjell når du tar de av da, hvis de har sittet der lenge. det finner jeg fort ut.. regner med at d blir d, i å med at det er originalt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 En rød lakk oksiderer mer enn en f.eks sølv, hvit etc.. Har stripene vært på siden bilen var ny vil jo originallakken være under, men det er jo bare å rubbe og polere så blir det sikkert bra. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Varmepistol og sitrusspray kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Mars 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 brukte føner`n jeg.. funka fett d.. Hadde varmepistol, men var litt redd for at det skulle bli for varmt!! Ble bra dette.. Bare å få vekk limet og polere.. Takk for tipsene ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg