Paddy Skrevet Oktober 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Lurer på om noen har vert borti at Airbag lampen begynner og lyse? Om jeg drar på et verksted ,kommer det til og koste meg dyrt? Noen som har peiling? Takker for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gokky Skrevet Oktober 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Kommer helt ann på om de holder å nullstille systemet, eller om det er fysisk feil i systemet(air bag komponenter er som regel kostbart). er bilen av nyere dato ville eg anbefalt å gått til merke verksted å lest ut feilkoder først. 3-500,- eller du kan håpe på at det kunn er "kontroll" av systemet og reise på biltema og kjøpe nullstiller til air-bag lampe. bærre å putte i obd kontakten og vri av på tenning så slukker lampa. koster 500,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paddy Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Kommer helt ann på om de holder å nullstille systemet, eller om det er fysisk feil i systemet(air bag komponenter er som regel kostbart). er bilen av nyere dato ville eg anbefalt å gått til merke verksted å lest ut feilkoder først. 3-500,- eller du kan håpe på at det kunn er "kontroll" av systemet og reise på biltema og kjøpe nullstiller til air-bag lampe. bærre å putte i obd kontakten og vri av på tenning så slukker lampa. koster 500,- Takk for svar:) da tar jeg turen til biltema og kjøper en slik nullstiller til air-bag lampen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg