GSM Skrevet Oktober 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Hei! Etter at den irriterende strøkne og billige A4 Quattroen jeg hadde lyst på ble snappet opp foran nesen på meg har jeg sett litt på A6. Har tenkt å thoppe på toget over til østlandet en tur og se på denne: Audi A6 1.9 TDI 2004, 160 000 km, kr 116 512,- - Vil denne være et godt kjøp? Noe spesielt å passe på med A6 kontra A4? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Pen bil, så fremst ikke det er noen underliggende problemer som selger ikke opplyser vil du nok ha mye glede av denne. Dette er jo faceliften av C5, så den er generelt litt penere enn pre-facelift. 1,9TDI er jo brukt i en årrekke av VAG så det er en gjennomgod motor. Manuell så du slipper også evt. Problemer automaten som C5 har hatt noe problemer med, det meste skyldes forøvrig brukeren og mangel på vedlikehold. Jeg hadde nok tatt en titt på denne hvis jeg skulle kjøpt en ny bil nr.2 i dag :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg