janove1718 Skrevet Oktober 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Jeg har akkurat kjøpt meg en 2006 V50, med det meste av utstyr blandt annet integrert telefon med sim kort. Ikke noen problemer med at få telefon at starte telefon eller at kopiere over kontakter osv. Problemet er at når jeg slår in nummer og prøver at ringe ut så tar det to sekunder innen den går tilbake til radio. Virker ikke med andre ord. hvordan kan jeg sjekke og se hvis den har kontakt med gsm nett osv? Bruker Netcom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Er kortet ditt operativt da? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janove1718 Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Det er jeg helt sikker på, har og fjernet sim lås osv sånn at det ikke kan tulle med meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Hvis du prøver og ringe til dette nummeret, kommer du igjennom da eller får du opptatt signal? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janove1718 Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Hvis du prøver og ringe til dette nummeret, kommer du igjennom da eller får du opptatt signal? Det er samme nummer på sim i bilen som på min vanlige telefon, og den vanlige ringer når jeg er i bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Du har altså tvilling sim? Nå har ikke jeg satt meg skikkelig inn i hvordan tvilling sim fungerer, men for å utelukke simkortet ville jeg prøvd det du bruker i telefonen din i bilen for å se om det fungerer eller ikke. Du skriver at den vanlige ringer når du er i bilen, er abonementet satt opp slik at begge skal ringe sammtidig eller at tvilling ringer når hoved er avslått? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janove1718 Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Begge sim kortene er satt opp til at ringe på samme gang, og jeg har bytta om på sim kort før at utelukke at det er det som er problemet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Da er jeg tom for forslag da jeg ikke har peiling på volvo, men det er tydelig at problemet da ligger i bilens telefonoppsett Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janove1718 Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Tok akkurat en telefon til netcom, di hadde klart at deaktivere sim kortet........ Takk før hjelpen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg