*BtG* Skrevet Oktober 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2012 Hei, Har tenkt å kjøpe disse: LED RÜCKLEUCHTEN SET in ROT WEISS für AUDI A4 B8 Limo 12/07-5/09 HECKLEUCHTEN V2 | eBay Er det noe som vet om disse må kodes etter de er innstalert, eller om det er "plug and play" ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benjamin336 Skrevet Oktober 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Så vidt jeg vet er det plug and play, mine frontlykter måtte ikke kodes i det minste. Siter It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what. (X)Audi A4 2.0 MLT 2005 Mod ( ) Mercedes C180 1998 Mod ( ) Audi 80 2.0E 1989Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*BtG* Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Okay. Sendte mail til selger, fikk til svar: "a coding after installation is not necesarry" Får håpe det stemmer :) Noen som har montert led-baklys på denne modellen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linke1 Skrevet Oktober 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Så lenge du ikke har auto check skal det gå fint. Siter Audi A4 1.8TQ S-Line 2003 Audi A4 1.6 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*BtG* Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2012 hva er auto check? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Kan hende du får opp beskjed om at noen pærer ikke fungerer når du bytter, og da må man inn med motstand for å lure det systemet. Kjøper du originale led lykter så slipper du dette selvfølgelig. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*BtG* Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Så lenge du ikke har auto check skal det gå fint.[/QUOT Det er auto check på den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*BtG* Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2012 okay, tar sjangsen på at det går bra. Orginale led-lykter koster over det dobbelte, det blir litt formye for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vijay1054 Skrevet Oktober 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2012 (endret) okay, tar sjangsen på at det går bra. Orginale led-lykter koster over det dobbelte, det blir litt formye for meg. du må nok kode tror jeg, men du får prøve Endret Oktober 14, 2012 av vijay1054 Siter Audi A4 1.8TFSI 2009 S-Line TOYOTA Avensis 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ølbriller Skrevet Oktober 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2012 har montert sånne på min. er IKKE plug and play... på min måtte jeg bygge om kontakta på 2 av lampene. klippe av den orginale lampa også sette kontakten på de uorginale.viss du får ed motstands boks til lyktene så får du ikke problem med autochecken;) har bilder av hvilke kabler som skal hvor viss du er intressert? men kan jo hende dem du får passer rett over Siter Mine biler:2009 Audi A42006 Audi A4 avant 1988 Honda prelude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*BtG* Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2012 du må nok kode tror jeg, men du får prøve Får håpe jeg slipper det! En kamerat av meg vet om en som koder, så det er ingen krise om det må :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*BtG* Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2012 har montert sånne på min. er IKKE plug and play...på min måtte jeg bygge om kontakta på 2 av lampene. klippe av den orginale lampa også sette kontakten på de uorginale.viss du får ed motstands boks til lyktene så får du ikke problem med autochecken;) har bilder av hvilke kabler som skal hvor viss du er intressert? men kan jo hende dem du får passer rett over Har mailet litt med firmaet som selger led-lyktene, dem sier at det er plug & play. Så forhåpentligvis slipper jeg å bygge om kontakta og kode, men vet jo aldri. Du kan jo sende meg bildene hvis du har mulighet for det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg