pengelek Skrevet Oktober 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2012 GODE vinterdekk på stålfelger passende 95 mod Volvo 850 selges for første greie bud. Står i Grimstad. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Lett mer opplysninger er ønskelig fra potensielle kjøpere. Dekktype, bredde, profil, felgdiameter mm http://www.bilforumet.no/kjop-og-salg/felg-and-dekk-til-salgs/236381-skriv-i-tittel-merke-modell-dimensjon-innpress-boltsirkel-takk.html Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet Oktober 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2012 og gjerne bilder, bilder selger ALLTID!! Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pengelek Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2012 Jeg befinner meg 15 mil fra felgene. De er i støpejern så tviler på at bilder er så intressant da man allerede vet hvordan de ser ut. Godt mønster, 15 tommer tenker jeg 185x60x15 om jeg skulle tippe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2012 Støpejern er de nok ikke i, men formpresset stål gjerne. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pengelek Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Fint at du rettet på meg da det sikkert var ingen som forsto hva jeg mente med støpejern :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg