hyys84 Skrevet Oktober 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Har kjøpt Nissan Micra. Jeg er nødt til å ha AUX inngang på en eller annen måte. Enten ved en adapter på nåværende spiller, eller ved å skifte spiller. Slik ser spilleren ut: [ATTACH=CONFIG]34115[/ATTACH] Cd-spiller i bunn med kjørecomputer ovenfor. Er det standard størrelse på uniten? Bare å kjøpe en unit med AUX inngang? Vil den passe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2012 AUX på den spilleren blir værre tror jeg, men du kan sette inn en dobbel-din spiller feks, til det trenger du en ramme: Nissan Micra (03-10) K12, monteringsramme - www.TransMedia.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2012 AUX på den spilleren blir værre tror jeg, men du kan sette inn en dobbel-din spiller feks, til det trenger du en ramme: Nissan Micra (03-10) K12, monteringsramme - www.TransMedia.no Ok. Så det går ikke an å sette inn en enkel-din spiller der? Utseendet spiller liten rolle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Joda, det går nok det også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg