vanyshan Skrevet Oktober 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Hei. Jeg tenkt kjøpe Ford fiesta trend + 1.3 l 2011 modell. Koster rundt 140.000 kr. Anbefales? God bil med lite feil? Jeg hadde en Audi A4 1995 modell før som jeg hadde problemer med hele veien. Drittlei! Tips og råd? Vany Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristobal Skrevet Oktober 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Vanskelig å si kun ett år seinere, og Ford har gjort store ting på motorfronten i det siste, og det er mange 1,25-litere ute og går i dag. I tillegg har du jo nybilgaranti som dekker det meste dersom det skulle komme noe :-) Fiesta er og har alltid vært en god bybil. Har dessverre ikke kjørt siste generasjon, men den ser unektelig strålende ut, og er kjapp og smidig. Testet forrige generasjon med 1.25-liter, og den var litt for knapp til tider, spesielt med passasjerer. Prøvekjør og sjekk hva du syns! Jeg gir tre tomler opp som by-/forstadsbil! (Er også veldig fan av Fords 1-liters turbomotor som bl.a. står i nye Focus.) De er splitter nye, så prisen er det dobbelte, men hvem vet....... Siter MinGarasje: '01 Alfa Romeo 156 1.8 TwinSpark 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vanyshan Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2012 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg