elgbenz Skrevet Oktober 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2012 (endret) Da er bestillingen inne - levering nyttår. Automat, største motor, alt extrautstyr og tror jeg kjører med 285/35X22 på sommerhjula + 265/45X18 på vinterhjula. Hvit bil med svartlakkerte aluer tror jeg blir fint. Skal bli moro å teste dette. Bye the way - Noen som har testet Amaroken med 285/35X22? Ser på kalkulatoren at 315/35X22 også gir tilnærmet samme rullediameter - Noen som har testet den dimensjonen? Blir sef. ikke mye offroadegenskaper av dette, men forhåpentligvis fint å kjøre på asfalt med - og det tror jeg er mere enn 99.9% for min del. Det er så stille på Amarok-forumet. Er alt ferdigdiskutert? Skulle så gjerne ha hatt noen synspunkter på mine valg av dekkstørrelser !?!?! Oppdatering fra selger i dag - Ikke produksjon før i uke 5, med sannsynlig levering uke 8 - tror ikke jeg kommer til å trenge vinterhjul denne vinteren - æsj...... Neste uke er uke 11 - Har jeg fått bilen min? NEI ! Er så forbanna på HAM at jeg vurderer å bryte kontrakten - Synspunkter? Ble jo tross alt forespeila bil ved årsskifte !!!!!!!!!!!! Endret Mars 8, 2013 av elgbenz Spørsmpl til Amarokfolket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elgbenz Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2013 Jaja. Tida går og går og går. Nå er vel neste uke - uke 11. Har jeg fått bilen - Nei. Begynner rett og slett å bli så forbanna på HAM at jeg vurderer seriøst å bryte kontrakten. Synspunkter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L3rr1 Skrevet Mars 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2013 Har du spurt hvorfor bilen er forsinket? Må ikke nodvendigvis være selgeren sin feil:cab Siter Photoshop album: http://s282.photobucket.com/albums/kk262/L3rr1/Photoshop/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elgbenz Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2013 Er nok ikke selgeren sin feil. Det er mangel på pålitelige systemer og data hos HAM eller VW konsernet. Uansett hvor feilen/problemet ligger synes jeg det er veldig dårlig kundebehandling. Altså, man blir enige i begynnelsen av oktober om handel, og kontrakt skrives pga. av opplysninger fra selger om at man sannsynligvis får bil hved årsskifte. Er man heldig kanskje i 2012. Så går det noen uker, og jeg får beskjed om at produksjon er forsinka til uke 5. Nå er vi i uke 11 - o fortsatt ingen bil! Jeg synes dette er drittdårlig og har mista lysten på hele Amaroken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elgbenz Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2013 De sier jeg kan komme å hente den i morra.... hurra..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Mars 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2013 Grunnen til at det er rolig på Amarok-forumet er vel at alle eierne er i terapi etter å ha vært eiere av taro-dritten for lenge. Ønsker deg lykke til med Amaroken din. Selv har jeg vært på verksted opptil 20 gangr i løpet av 1 1/2 år og bilen har aldri fungert 100%. (du skulle kjøp Toyota :m'm: ) Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elgbenz Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2013 Håper kvaliteten har blitt bedre ;-) og, desverre, jeg orker ikke japansk.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elgbenz Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2013 Første 400 kilometer unnagjort i helga. Ingen feilmeldinger så langt ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet Mars 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2013 Når han barne-TV Asgeir reklamerer for noe, da er det bare å stikke. Fryktelig slitsom type. Til og med unger går jo lei av han. Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elgbenz Skrevet April 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2013 (endret) Første tusen unnagjort. Nye 22" på idag. 285/35-22 Continental. Ble pent synes jeg, og gode å kjøre på. Nå venter jeg bare på takmonterte extralys - pluss at jeg skal kjøpe meg en frontbøyle med LED-lys. Noen som har prøvd denne? Antec Norge - EU godkjente frontbøyler - kufangere - lyktebøyler, stigtrinn > Produkter > VOLKSWAGEN > Antec Norge leverer EU godkjente produkter til VW Amarok Pickup 2010; kufanger, stigtrinn, underplate, tverrør, kanalrør etc.. Produktene behøver i Kanskje med dette lyset: Rigid SR20 perfekte fjernlyset til din bil Noen erfaringer? Ikke kjørt så mye siden dette er bil nummer 2, men passerte 2'km nå, og ingenting ;-) Den nye ZF-kassa girer så smooth at jeg bare kan kan se det på turtelleren at den veksler fra D8 til D7. Eller ble det fint å kjøre på 285/35X22 med Continental. Veldig lite dekkstøy, og smooth ride - foreløpig er jeg veldig godt fornøyd med rokken. Endret Mai 6, 2013 av elgbenz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elgbenz Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2013 2,500 kilometer unnagjort - Ikke et feilslag enda - Liker bilen godt. Nå har endelig festene for extralyktene på takbøylen kommet, så da skal det bli innstallert til uka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elgbenz Skrevet Juni 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2013 4k runda.. Ikke en feilmelding. Rokken funker fint den. 180 hesteren fungerer fint sammen med zf kassa. Ikke Benz følelse, men det duger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahny Skrevet Januar 29, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2015 Hvordan går det her? Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg