MHH1994 Skrevet Oktober 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Hei !jeg får opp motor lyset etter en kort periode etter jeg har startet bilen og bilen begynner å trekke dårlig. får opp feilkode P1335 en feilkode som ikke vil slette seg. - insprøytningspumpe - turtallsinformasjon Noen son vet hvordan jeg kan fikse eller finne ut hva som er gale ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristobal Skrevet Oktober 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Bilen går inn i en modus som kun "tillater" deg å trille til nærmeste verksted for å få bytta drivstoffpumpa. Dog synes jeg det er rart at denne andre feilkoden om turtallsinformasjon dukka opp samtidig, så du bør helst sjekke litt rundt før du betaler ørten tusen for å bytte pumpa. Er batteriet i bilen gammelt? Siter MinGarasje: '01 Alfa Romeo 156 1.8 TwinSpark 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MHH1994 Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2012 Bilen går inn i en modus som kun "tillater" deg å trille til nærmeste verksted for å få bytta drivstoffpumpa. Dog synes jeg det er rart at denne andre feilkoden om turtallsinformasjon dukka opp samtidig, så du bør helst sjekke litt rundt før du betaler ørten tusen for å bytte pumpa. Er batteriet i bilen gammelt? Bilen går bare dårlgere som at turboen kutter ut eller noe, batteriet er ganske nytt ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg