bjer84 Skrevet Oktober 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2012 Hei! Jeg trenger to nye deler, men jeg vet ikke hva de heter. - Den ene er en slange som går fra dieselfilteret og inn i dieselpumpa. Slangen er i utgangspunktet gummi, men på midten er det en gjennomsiktig plastslange. - Den andre er et metallrør som går fra dieselpumpa til dysen nærmest registerreima. [ATTACH]33970[/ATTACH] Jeg har vært hos VW for å kjøpe disse, men de greier ikke å skaffe. Noen som vet hvor jeg kan få tak i? Jeg har prøvd både nbfbildeler og mekonomen, men det er vanskelig å lete når jeg ikke vet hva disse kalles :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2012 Røret/slangen mellom dieselfilter og pumpa har delenummer 191 130 309 E, selges på Møller. Røret mellom pumpa og sylinder 1 heter trykkrør (til sylinder 1). Har delenummer 068130301 / 068130301C / 068130301F alt etter hvilken motor du har (noe du ikke skriver). Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjer84 Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2012 Det er en 1,6TD. Tusen takk for godt svar! Jeg skal prøve Møller i morgen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2012 Trykkrør sylinder 1 på 1.6 TD (11) - 068 130 301 C Rør mellom filter og pumpe (8) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg