Øyvind Ryeng Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Stikkord: -10 centimeter sørpe/slaps -Svak venstresving -Stor søppelcontainer i veikanten i utkanten av svingen -Understyring -Søppelcontaineren flyttet seg en meter -Traff den i cirka 40 km/t -Beltet selvfølgelig på Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 uff da! Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Jeg går ut fra at du fører opp skadene i salgsannonsen, om det er plass til overs, selvsagt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Dette var trist Øyvind:( Enda godt du brukte "pysestrikken". På den andre siden så løste vel problemet med Audin seg nå, blir vel neppe noe restaurering på den nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaT Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Originally posted by Otto von Bismarck Jeg går ut fra at du fører opp skadene i salgsannonsen, om det er plass til overs, selvsagt. lol :D kjipt det der...har du tenkt til å få fixa den opp a? Siter 1989 Audi Coupe 2.3E 1990 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Takk for støtten. Klart jeg skal fikse den! Hvis den ikke er rammeskeiv (noe den neppe er) så er det alltids fiksbart. Står endel Type85-biler rundtomkring (fronten er 100% lik på alle, både med og uten Quattro, og hele karrosseriet på Type85-coupé er likt, sålangt som at Coupé GT ikke har fester til drivverket bakover), så det går greit å skaffe deler. Men nå skal bilfaenskapet få stå i fred til det er +20 grader ute, og man kan mekke uten å måtte bruke brekkjern for å få verktøyet løs fra asfalten om morgenen. Litt kjipt, men det er sånn som kan skje. Her er det bare å bygge opp igjen, sterkere, slemmere, bedre, raskere og lettere! Skal jeg selge bilen som den står kan jeg være evig glad om jeg får 10.000 kroner for den; da har jeg bare tapt 21.000 kroner på den. Så å selge den utgår med høye kneløft, det eneste som er forsvarlig (økonomisk) er å bygge den opp igjen. Autodb-annonsen vil bli tatt ned iløpet av få minutter. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 å uff da... dette var kjedelig:( Må få bilder og info når du skal begynne å bygge den opp igjen da:) Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Bilder skal bli! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir A Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Bra utført reparasjon på panseret tidligere også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Originally posted by Geir A Bra utført reparasjon på panseret tidligere også Det er ikke en reperasjon, det er en B4-grill som på et vis er festet imot det originale panseret. Rustboblene var svært tydelige igjennom lakken. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Destro85 Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 det lønner seg ikke å være så bråkjekk... sjekk ut denne alle som er her... http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=31028&highlight=sinsenkrysset men det var uansett synd at du kræsjet Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Jeg var ikke bråkjekk engang. Var en hederlig feilberegning. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Quattromisbruker! :D Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Espen: Haha, ja nå kan jeg med rette kalle meg "Quattromisbruker"! Mazdius: Nei, det er heller leit å kræsje. Jeg skulle ønske jeg kunne tatt bilens skader på meg selv. Hadde vært kjekt og ligget 2 måneder på sykehus og slappet av istedenfor mange uker med intensiv (og kostbar) mekking for å få bilen iorden igjen... Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Er det noe jeg inbiller meg eller ble det litt Audi S8-proposjoner på bilen etter kræsjen? Den ser liksom lav og bred ut? EDIT: Flere bilder: Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg