El_diablo Skrevet Mars 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Originally posted by Italiano power Hvilken dim er dette da? He, he...Nei, det er ikke 15". Det er nemlig 13"... 185/70-13... Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 var 14 eg sko skriva.. tasteleif.. heh.. hadde en ekkel følelse på tippingå.. at det va høge profil.. det va dt jo kje tvil om... men 14" trenge kje og væra stusseligt ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Mars 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Originally posted by Gou var 14 eg sko skriva.. tasteleif.. heh.. hadde en ekkel følelse på tippingå.. at det va høge profil.. det va dt jo kje tvil om... men 14" trenge kje og væra stusseligt ;) Nei, gjør ikke det. Hvor lav profil kjører du rundt med? 40? Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 40 profil ja... noe mer e uaktuelt.. håper og få te 35 profil når nye dekk trengs.. men så er 40 profil litt billigere enn 35 profil o da.. :) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Mars 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Flink til å tippe jeg. :D Er ikke det helt jævlig å kjøre med så lite hvis det blir litt grovere vei, når den er senket på toppen oxo? Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 40profil i kombinasjon med gule koni dempere og senkesett..... herligt og kjøra med.. litt stress viss du skal kjøre 200mil i strekk men.. må ofre noe for skjønnheten ;) lenge leve lavprofil !!! Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Mars 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Jeg skal noen ganger i sommer kjøre 500 mil i strekk, Bergen-Kr.Sund/trondheim... Derfor har jeg lyst på noe som er sporty og komfortabelt som på samme tid ser tålig bra ut. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Det er ett aber til med store felger/lave dekk- bilen går merkbart dårligere! Kjører rundt med stusselige 13" felger på golfen min og prøvde ett sett med 17" med 215/40 dekk i forrige uke- bilen blei en helt annen å se på, men gikk dårlig. Derfor blir det 14"Gti felger på meg, koster heller på meg noen grepvennlige dekk. Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Mars 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Det er det jeg er litt redd for skal skje... Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg