Henarn Skrevet September 30, 2012 Rapporter Share Skrevet September 30, 2012 Heey :) Jeg driver å pusser opp en mazda som har helt forferdelig stygt gulvteppe! Fant den siden her: http://www.teppeabo.no/default.pl?showPage=248 Men jeg aner ikke hvor mye jeg trenger, hvordan jeg skjærer det til, eller hvordan jeg fester det. Noen som kan forklare litt om hvordan det burde gjøres? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet September 30, 2012 Rapporter Share Skrevet September 30, 2012 ta teppe fra en mondeo. de er myke og god!. Go for it! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henarn Skrevet September 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2012 Får man tak i fine svarte tepper i en mondeo på et huggeri da? :) men hvordan festes det egentlig? lim eller stiftes fast på en måte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueChamp Skrevet Desember 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2012 Umulig å si hva du finner på et huggeri, men du kan jo ha flaks. Kontaktlim er vel det vanligste. Om du ønsker å kunne vaske det senere går det jo også an å legge borrelås, men dette tar nok mye tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg