Fronyer007 Skrevet September 30, 2012 Rapporter Share Skrevet September 30, 2012 Hei. Har planer om å starte med drifting snart, men jeg har noen spørsmål angående det da og håper noen kan svare på de. Jeg er 14 år, og blir 15 neste år er jeg gammel nok da?Jeg vet at man må være 15 for å starte med drifting osv i bergen, men gjelder det alle plasser? Jeg bor i bodø, og den nærmeste banen ligger i fauske en plass, noen som vet hvor gammel jeg må være for å kjøre på den? Hvor mye penger blir jeg nødt til å bruke på dette? jeg får en gratis Mercedes c180 (tror jeg det var) er det noe å satse på eller bør jeg gå til innkjøp av en kraftigere bil, evt. oppgradere motoren osv? Og hvis jeg må kjøpe ny bil har dere noen tips til en billig bil som funker greit til drifting? Og hva bør gjøres med bilen for å gjøre den om til en god drifte bil? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet September 30, 2012 Rapporter Share Skrevet September 30, 2012 Mondeo! Go for it!. de har meget sprøe støtfangere og derfor myke og krasje med(fugeskum) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skorp Skrevet Oktober 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2012 En c180 er ikke mye bil å sladde på bane med.. Funker ok i snø, og drar akkurat rundt hjulene på våta i rundkjøringer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2012 Har du prøvd å drifte med en Mondeo? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
123egil Skrevet November 9, 2012 Rapporter Share Skrevet November 9, 2012 trur man kan begynne med juniordrifting året man fyller 15, overalt trur jeg Siter I love motorsport because football and handball requires just one ball... 94 mazda 323f 1.8 dohc bilcross-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxiim Skrevet Juni 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2013 Modeo folkens?! Ka i svarte... ;p Jeg hadde villa gådd for en BMW e36 325 eller e34 525 og oppåver.. Du kan vell ribbe bilen som er heilt gratisk og stive coilovers eller eventuelt bare fjøra.. Så kan du sveise sperre og få tak i nåkken dårlige dekk.. Og så er de vell snakk om å bygge bur.. Veit ikkje heilt reglan for sikkerhet i junior klassen.. Siter 1993 Audi 100 2.3E (Bruksbil) - 1972 Ford Galaxie 500 (Veteranbil) - 1993 VW Passat 1.9tdk (Til Salgs) 1992 BMW 520i Vinterbil (Solgt) - 1997 BMW 520ia (Solgt) - 1993 BMW 520i Delebil (Til Salgs) 1992 BMW 520i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet Juni 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2013 Har du prøvd å drifte med en Mondeo? i revers, så;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg