Patrick Frantzen Skrevet September 30, 2012 Rapporter Share Skrevet September 30, 2012 Hvilken størrelse er det på høytalerne foran i en toyota corolla 87 mod? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Oktober 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2012 Velkommen til forumet! birthday 4" i dashbordet ihvertfall... mener det er kun to av festene som benyttes, som denne: ...så pass på at det er avknekkbare festeører om det er de heller vanlige 4-ørers 100mm (4") du skal sette inn der. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Frantzen Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Takk skal du ha :) .. Hva er best foran, full-tone høyttaler eller komponent høyttaler? Har 2 6x9" i hattehylla. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Komponentsett er vanligvis bedre, men er mange faktorer som spiller inn. F.eks. plassering, pris osv. Med komponentsett må du jo finne ein plass til delefilter og diskant. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Frantzen Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Tror bare jeg går for full-tone. Høyttalerne foran er nede ved bena, en ved hanskerommet og en på førersiden i samme høyde så.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Tror bare jeg går for full-tone. Høyttalerne foran er nede ved bena, en ved hanskerommet og en på førersiden i samme høyde så.. Bare sånn for å være sikker på at diskanten forsvinner liksom?? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Frantzen Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2012 (endret) Ja noe slikt :p mer hensiktsmessig med komponent? Endret Oktober 3, 2012 av Patrick Frantzen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgeir Henden Skrevet Oktober 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2012 jeg satt inn i noen komponent høytalere og skal montere tweeter etterhvert. Og delefilteret skal gå an og montere bak hanskerommet eller bak spilleren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Frantzen Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2012 jeg satt inn i noen komponent høytalere og skal montere tweeter etterhvert. Og delefilteret skal gå an og montere bak hanskerommet eller bak spilleren Hvis jeg skal sette inn ett komponent sett, f.eks dette : DLS Reference R4 - Bilradiospesialisten - Komponent hyttalere , trenger jeg noe ekstra, eller er det bare og smekke alt inn i bilen? Og hvordan kobler jeg det eventuelt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Du må vist knekke av 2 ører pr høgtaler. (som Transmedia nevner) Du må og finne plass til å montere diskant. Og delefilterene må plasserast ein plass. Ellers er det plug and play Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Frantzen Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Du må vist knekke av 2 ører pr høgtaler. (som Transmedia nevner)Du må og finne plass til å montere diskant. Og delefilterene må plasserast ein plass. Ellers er det plug and play Diskantene kan vell plasserer oppå dashbordet? Og delefiltrene kan jeg modde til inni hanskerommet tenkte jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Ja, diskantene passer fint oppå dashbordet. Bruk f.eks. dobbelsidig tape for å teste kva som er rett plassering av diskantene. (der du synes at lyden er best) Delefiltrene kan du plassere der du vil. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg