Samekula Skrevet September 29, 2012 Rapporter Share Skrevet September 29, 2012 hei, har et problem at bremseklossene mine er løse og lager klirre lyder under kjøring, forsvinner strax jeg trør på bremse pedalen. hvor løse skal de være? og noen tips til hvordan jeg kan få fjernet lyden? Klossene er gulle god og alt fungerer. og er det noen andre bremser fra andre wv som passer på jetta som kanskje fungerer bedre? håper på litt hjelp :) Siter VW Jetta mk2 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet September 29, 2012 Rapporter Share Skrevet September 29, 2012 bremser fra golf 2 GTI :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samekula Skrevet September 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2012 passer de rett over? hvorfor kommer det egentlig ikke varsler opp når noen kommenterer på tråden? Siter VW Jetta mk2 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet September 29, 2012 Rapporter Share Skrevet September 29, 2012 må trykke på nye innlegg, eller mine innlegg :) passer rett over ja, men hvist du skal ha skivebremser bak, så er det enkleste og finne en bakstilling fra GTI med bremser og alt og skru på :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samekula Skrevet September 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2012 aaha okei, men vet dokker om klossene skal være så løse og lage sånne klirre lyder? skal det ikke være noe som holder klossene litt fast? Siter VW Jetta mk2 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samekula Skrevet September 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2012 de henger liksom bare i de krokene som er på klossene og kan bevege dem ca 2mm nede og oppe på klossene Siter VW Jetta mk2 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet September 29, 2012 Rapporter Share Skrevet September 29, 2012 de forige bremseklossene ble ikke så nedslipt at sylinderen er blitt slipt? Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samekula Skrevet September 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2012 har ikke byttet bremseklosser på den, de som er på no ser ganske ny ut. men rart at det ikke er noe feste til dem. de ligger bare der og beveger seg under kjøring.. ingen med jetta her som har erfaring? Siter VW Jetta mk2 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samekula Skrevet September 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2012 ??? Siter VW Jetta mk2 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 30, 2012 Rapporter Share Skrevet September 30, 2012 Har du påmontert fjærene 8 og 9? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 30, 2012 Rapporter Share Skrevet September 30, 2012 hvorfor kommer det egentlig ikke varsler opp når noen kommenterer på tråden? http://www.bilforumet.no/andre_forum/ris-and-ros-forandringer-forslag-og-litt-foruminfo/296732-hvordan-endre-opprette-abonnement-pa-trader.html Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samekula Skrevet September 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2012 takker så meget for svar. akkurat den tegningen jeg letet etter. 8 og 9 er ikke montert, hvor får jeg kjøpt disse? Siter VW Jetta mk2 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 30, 2012 Rapporter Share Skrevet September 30, 2012 Plukk av en bil på skroten eller kjøp nye på Møller, delenummer 191615269A og 191615270A Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samekula Skrevet September 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2012 den er brun, takk for hjelpa :) Siter VW Jetta mk2 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samekula Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2012 bruker samme tråden skal bytte ventil tettninger og lurer på hvordan jeg skal angripe situasjonen .? mens toppen er på mange bar nedi plugg hullet for og holde ventilen oppe? Siter VW Jetta mk2 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg