småge94 Skrevet September 28, 2012 Rapporter Share Skrevet September 28, 2012 (endret) Cd spilleren min vil ikke skru seg på, jeg spilte ganske høy musikk de det begynte å luke litt svidd fra forsterkeren, jeg skrudde så av spilleren, og skrudde av bilen for sikkerhets skyld, men den ville ikke skru seg på igjen når jeg starter bilen. Jeg har sjekket sikringene bak på spilleren, kontaktene inne i panelet, sikringene i "sikringsskapet", jordingen til spilleren, remote ledningen, sikringene på forsterkeren, alt av ledninger og sikringer er helt fine.:hvaskjera Har ikke så mye peiling på slikt så lurer på om noen her inne kan hjelpe meg fort som f*en. Endret September 28, 2012 av småge94 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
småge94 Skrevet September 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2012 Cd spilleren min vil ikke skru seg på, jeg spilte ganske høy musikk de det begynte å luke litt svidd fra forsterkeren, jeg skrudde så av spilleren, og skrudde av bilen for sikkerhets skyld, men den ville ikke skru seg på igjen når jeg starter bilen.Jeg har sjekket sikringene bak på spilleren, kontaktene inne i panelet, sikringene i "sikringsskapet", jordingen til spilleren, remote ledningen, sikringene på forsterkeren, alt av ledninger og sikringer er helt fine.:hvaskjera Har ikke så mye peiling på slikt så lurer på om noen her inne kan hjelpe meg fort som f*en. Har en Clarion VRX588 spiller, d funker heller ikke å bytte spiller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 28, 2012 Rapporter Share Skrevet September 28, 2012 Om forsterkeren har spenning inn (mål dette) og sikringene er hele så har den gjerne tatt kvelden. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
småge94 Skrevet September 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2012 Forsterkeren får strøm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 28, 2012 Rapporter Share Skrevet September 28, 2012 Bare så vi snakker samme språk her. Du sier det luktet svidd av forsterkeren men får ikke på cd-spilleren!?! Mener du da forsterkerdelen som er integrert i cd-spilleren eller forsterkeren i bagasjerommet? Om du mener den i spilleren så bruk helst samme navn på en komponent som er en enhet, blir da ikke forvirring ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
småge94 Skrevet September 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2012 det er forsterkeren bak i bilen. jeg har også noen LEDlys som er koblet til den, så det kan mest sannsynlig være de som luktet svidd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 28, 2012 Rapporter Share Skrevet September 28, 2012 Altså får du ikke på cd-spilleren etter at det luktet svidd fra forsterkeren bak i bilen. Har du målt at du har spenning på ledningene inn på spilleren? Er vel en jording, en konstant pluss (gul) og en pluss via nøkkel (rød)? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
småge94 Skrevet September 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2012 kan sjekke det når jeg kommer hjem senere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivøk Skrevet September 28, 2012 Rapporter Share Skrevet September 28, 2012 Hvordan er det med spenning fra batteri? Elektronikk har det med å nekte å skru seg på om det er for lav spenning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg