Gå til innhold

astra bertone og reprasjon av varmeapparatet.

Ranger emnet


Danielsm

Anbefalte innlegg

kjærringa kjører selvfølgelig skropel astra bertone. opel er det jeg hater mest her i verden siden jeg selv har eid opel og det var det største problemet jeg noen gang har eid. men nok om det.

 

servomotoren i varmeapparatet som justerer varm/kald luft er gåen. har kjøpt ny. og må bytte denne. opel verkstedet sier at man må ut med hele midtkonsolen i dashn. hvordan får jeg denne ut? har tatt ut hanskerommet. eller kan noen svare på om det virkelig er nødvendig å demontere hele midtkonsolen? eller hva MÅ demonteres for å bytte den?

Chevrolet Malibu Classic Wagon 1979 V8 410 bhp 383 STROKER

VW caddy 1.9 TDI 2006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjærringa kjører selvfølgelig skropel astra bertone. opel er det jeg hater mest her i verden siden jeg selv har eid opel og det var det største problemet jeg noen gang har eid. men nok om det.

 

Når du sier det slik så gidder ikke jeg å hjelpe deg engang.

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for ELENDIGE SVAR. men drit i det. finner jo ut av det uten noe jævla haynes bok da. bruker alltid å få det til så skal vell få det til denne gangen også. :P

 

Takker for USERIØS oppførsel!

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår