Monza12 Skrevet September 22, 2012 Rapporter Share Skrevet September 22, 2012 selvstoppingen på motoren min fungerer ikke.. den går ikke tilbake i start posisjon når jeg stopper viskeren, viskeren stopper akkurat i d jeg skrur av viskeren.. hva er feil? Siter Opel Monza 3.0i GSE 83 Opel Senator 3.0i 86 Opel Omega 2.5 V6 24V 96 - solgt Mercedes Benz 2.2 16V sport 94 - bruksbil Mercedes Bens 300TD 77 - kondemnert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torkil h skogesal Skrevet September 22, 2012 Rapporter Share Skrevet September 22, 2012 selvstoppingen på motoren min fungerer ikke.. den går ikke tilbake i start posisjon når jeg stopper viskeren, viskeren stopper akkurat i d jeg skrur av viskeren.. hva er feil? Er sannelig ikke sikker, men tror jeg har en liggene ;) Siter Stikk innom "Skogesals garasje" på facebook. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 22, 2012 Rapporter Share Skrevet September 22, 2012 Selvparkeringa ligger i selge motoren mener jeg uten at det er noe fasit, så ville ha prøvd med en ny motor. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monza12 Skrevet September 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2012 har henta meg en motor fra senator, var samme feilen på den å, så lurer på om feilen kan ligge en annen plass? Siter Opel Monza 3.0i GSE 83 Opel Senator 3.0i 86 Opel Omega 2.5 V6 24V 96 - solgt Mercedes Benz 2.2 16V sport 94 - bruksbil Mercedes Bens 300TD 77 - kondemnert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg