Jholen Skrevet September 20, 2012 Rapporter Share Skrevet September 20, 2012 hei. har en audi a3 1,8T agu 3dørs 1997mod. vindusviskerene henger seg opp, og stopper helt opp. pluseleg virker dei igjen og stopper igjen. når eg slår og dunker litt i ratte så begynne dei og hakke seg bort over og begyner å virke ein liten stund så stopper dei igjen. hva kan probleme ver, rele ? har sjiftet bryter, men var ikkje det. har testet motor, den var og helt fin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xclaymanx Skrevet September 20, 2012 Rapporter Share Skrevet September 20, 2012 Hadde omtrent samme problemet på min bil. Men da vel og merke var det mutteren som holdt fast viskeren til motoren som var løs. Fikk skrudd den til og vips var det fikset :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 20, 2012 Rapporter Share Skrevet September 20, 2012 Er nok mekanismen som sitter fast tenker jeg. Må tas ut og varmes til den løsner, pusse det helt rent og smøre det. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg