aledah4 Skrevet September 19, 2012 Rapporter Share Skrevet September 19, 2012 Har en bil som snart har rulla 300 000, så sjåførsetet begynner å bli litt slitt.. skumgummien, eller "fyllet" har begynt å komme ut. Noen ideer om hvordan jeg kan reparere dette på en billig måte? har brukt setetrekk de siste månedene, men synes det ser best ut originalt. Det som slo meg var å bruke lapper man kan stryke på, men sliter med å finne butikker/ steder disse blir solgt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 19, 2012 Rapporter Share Skrevet September 19, 2012 Er vel like lettvint å reise på høggeriet å skaffe et som ikke er utslitt der? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet September 21, 2012 Rapporter Share Skrevet September 21, 2012 biltema setetrekk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aledah4 Skrevet September 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2012 Bilen er importert fra Tyskland, så setene er ganske skjedene her i Norge.. Må da eventuelt bytte alle setene :o Peiling på hva de ligger på i pris fra et høggeri? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EilertMC Skrevet September 24, 2012 Rapporter Share Skrevet September 24, 2012 er setene av skinn? :O vurderer det samme - baksetet mitt har fått et kraftig rift(skinsete). En venn av meg er møbelsnekker og han skal ha 2.000,- noe jeg føler det er verdt. Anbefaler å sjekke med en møbelsnekker! Siter 640k ought to be enough for anybody. - Bill Gates, 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosi4 Skrevet September 29, 2012 Rapporter Share Skrevet September 29, 2012 en Salmaker kan også hjelpe deg :D er jo en på Gressvik fks. Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg