mamqa Skrevet September 18, 2012 Rapporter Share Skrevet September 18, 2012 Hei! Har en golf 4 1.6 1998 modell. Men har et problem med at den fjusker. Den fjusker nå og da på tomgang, og noen ganger under kjøring i ca 70-80 km/t noe som gjør at jeg må gasse på for å få det til å slutte, etter at jeg har gjort det forsvinner fjuskingen. men fjusking på tomgang er der fortsatt. Bilen har vert inne hos Møller bil, der de byttet luftmassemåler, lambasonde, da de kom opp feilkode på lambasonde. men uten at det gjorde noe forskjell, lambasonde er prøvet å byttet flere ganger. Så nå spør jeg her, er det noen her som har en løsning eller har vert borti det samme? Har btw kjørt diagnose på bilen flere ganger da jeg har utstyr til det, og får opp feilmelding på lambasonde, men har byttet den uten hell. Håper på hjelp :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 18, 2012 Rapporter Share Skrevet September 18, 2012 Hva er feilmeldingen på lambdasonden? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamqa Skrevet September 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2012 Dette er feilkodene jeg får 09-21-2012 10:06:34 06A 906 019 1.6l R4/2V SIMOS HS2387 Coding 04000WSC 00046 Error Number Error Description 537-- -------Oxygen sensor regulation Lower Stop Spec.INTERMITTENT 525-- -------Oxygen sensor (G39) Signal to Low 525-- -------Oxygen sensor (G39) Incorrect Signal INTERMITTENT 525-- -------Oxygen sensor (G39) Input Open INTERMITTENT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 21, 2012 Rapporter Share Skrevet September 21, 2012 Og feilkoden på lambda kommer tilbake om du sletter den? Kan da høres ut som det er dårlig kontakt til denne, enten i pluggen eller ledning mellom ECU og lambda. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamqa Skrevet September 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2012 Ja, den kommer tilbake ja, skal sjekke plugg/ledninger til lambda :-) Reiser nå til tyrkia i en uke, så får sjekke når jeg kommer hjem, kom gjerne med flere innspil om hva det kan være :-) Takk :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg