Stian Green Skrevet September 17, 2012 Rapporter Share Skrevet September 17, 2012 Hei! Ja som tittelen forteller har jeg problemer med strømmen/tenningen på min Volvo 740... Problemet er at når jeg skal stoppe bilen, så stopper den ikke når jeg vrir om tenningen så jeg må kvele den. Så må jeg fra koble fra batteriet fordi ellers blir den strømtørr etter en stund. Det rare er at når jeg kobler til batteriet igjen så er ikke tenningen på og det fungerer akkurat som det skal helt til jeg skal skru av tenningen. :( Noen som vet hva problemet er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 17, 2012 Rapporter Share Skrevet September 17, 2012 Sansynligvis utslitt tenningsbryter Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Green Skrevet September 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2012 Sansynligvis utslitt tenningsbryter Det kan du fortelle ja! :thanks bare å skaffe ny tenningslås da eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 17, 2012 Rapporter Share Skrevet September 17, 2012 Nei, selve tenningbrytern sitter bak på tenningslåsen så du trenger kun å skifte ut den. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Green Skrevet September 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2012 Flotters! takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg