Vebjørn Sjevelås Skrevet September 17, 2012 Rapporter Share Skrevet September 17, 2012 Hei. da har jeg endelig registrert meg her på forumet, så Halloy! Har kjøpt et sett med LED interiørbelysning for å erstatte de orginale pærene i golfen min (1994 mod) Trenger jeg noe ekstra utstyr (adapter, motstand o.l.) for å montere det? har kjøpt dette settet på eBay http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&vxp=mtr&item=160879293450 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet September 17, 2012 Rapporter Share Skrevet September 17, 2012 trur ikke du trenger noe ekstra for å montere dette, trur neppe er canbus å sånn på en gammel golf Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sentralfyr Skrevet September 17, 2012 Rapporter Share Skrevet September 17, 2012 Det er ikke Canbus på disse bilene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet September 17, 2012 Rapporter Share Skrevet September 17, 2012 Plug 'n play.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg