mgranli Skrevet September 12, 2012 Rapporter Share Skrevet September 12, 2012 Hallo! Har noen problemer med at batteriet blir tappet. Kjører for tiden med sikringene ute, men det er kjedelig uten å kunne åpne vinduene og høre på musikk i lengden. Anlegget er koblet med gult på gult og rødt på rødt, for det er den eneste måten det vil virke. (skal jo egentlig krysse fargene). Sånn som det er koblet så står det på selv om tenningen er av, og det tapper batteriet på et par dager. Noen som har en løsning på dette? Når det gjelder vinduene så er det nye motorer på begge sider, men allikevel tappes batteriet, som om det skulle vært en jordfeil. er dette vanlig kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Verde Skrevet September 27, 2012 Rapporter Share Skrevet September 27, 2012 Anlegget: Har du koblet opp en egenforsterker eller bare cd spiller? Hvis du bare har cd spiller så vil det jo bare være og trykke på den knappen som "popper" ut dekslet. El.vinduer: Jeg har ikke så mye erfaring med dette på polo, men kan godt være jordingsfeil, har vært med på at jordigsfeil i baklytene på andre biler har tappet batteriet. Fungerer vinduene ellers? du kan jo måle deg frem til hva som trekker strøm når tenninga er av Siter - Volvo 242 B19 1978 (solgt) - Volkswagen Polo 6n 1997 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mgranli Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2012 Ja, det er dette jeg har målt meg fram til.. Vinduene trekker en liten "hvilestrøm", fordi det er vel en sikkerhetsgreie poloen har at jeg skal kunne heise ned vinduene ved å vri nøkkelen i døra på en eller aen måte. Spilleren trekker like mye strøm samma hva jeg gjør :p :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Verde Skrevet Oktober 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2012 Da har du ikke kobler spillern opp til tenningslås, det letteste du kan gjøre da er og la det bli en vane og "poppe" av frontdekslet på cd spillern, eller så kan du finne ut hvilken ledning som går til tenninga og gjøre det riktig Siter - Volvo 242 B19 1978 (solgt) - Volkswagen Polo 6n 1997 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg