Jimbo_696 Skrevet September 11, 2012 Rapporter Share Skrevet September 11, 2012 Hei. Har en 08 Passat 1.9tdi 105hk Bluemotion. Må skifte EGR ventil. Er det noen som har forslag på hvor den er å få kjøpt for en grei pris og noen som kunne funnet ett bilde av den og forklart meg litt hvor den sitter og eventuelt hvor mye arbeid det er å skifte den? Hadde satt utrolig stor pris på litt hjelp:-) Er lei av å ikke ha bilen iorden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet September 11, 2012 Rapporter Share Skrevet September 11, 2012 Fjern den helt :) Så slipper du å sote ned hele innsuget på bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 11, 2012 Rapporter Share Skrevet September 11, 2012 Vanskelig å fjerne den når den er en del av innsuget Om jeg ikke husker feil så sitter den på toppen av motoren og er ikke vanskelig å skifte http://norskbildelsenter.no/?Bilmerke=4&Bilmodell=9&Arsmodell=2008&R_Time=212219&Forside=&Varegruppe=1275 Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimbo_696 Skrevet September 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2012 Fikk beskjed på Autosenteret at delen kostet 2900kr, så det var den del dyrere da isåfall:-) Skal kikke litt på bilen i mårra om jeg får tid. Får håpe det er så lett som du husker:-) Begynner å bli lei av lamper og fusk nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg