Gå til innhold

Hvilken spiller med bluetooth gir meg alt uten at jeg må bli ranet?

Ranger emnet


feverishskink

Anbefalte innlegg

Skal flytte over stereo fra min gamle bil til den nye.

Har hatt en alpine spiller (9881) som jeg har vært veldig fornøyd med... funket tilogmed å høre på musikk fra spotify fra spilleren.

Det jeg lurer på nå er om det finnes spillere med trådløs overføring av musikk som ikke koster en formue?

Det finnes jo sikkert men jeg har ikke lykkes i å finne noen..

 

Jeg lurer altså på hvilke spillere som er gode å velge for meg når jeg vil høre på spotify fra min iphone uten å måtte plugge den i en ledning.?

 

Jeg vil gjerne også ha handsfree opplegg i stereoen men dette er ikke like viktig da jeg klarer å la være å snakke i telefon mens jeg kjører.

 

Dette har sikkert noen spurt om før. men jeg fant ikke noe som opplyste meg godt nok følte jeg.

om det har noe å si er bilen en 99 golf (gti)

 

på forhånd både takk og beklager:P

-Golf 83-

-Golf 99 gti-

-Polo 96 1,9 sugediesel!- -solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådløs overføring av musikk har jeg ikke mye greier på men siden det da nødvendigvis blir over BT er ikke lydkvaliteten det beste du kan få.

Er du ute etter bra lyd, bør du ta deg bryet og å bruke kabel :)

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pioneer sin DEH-80PRS gjør i alle fall det når man spiller fra Android over BT. Kontrollerer kildeenheten altså, ift låtbytte osv. Kan ha mobilen i lomma hele turen. Problemet er at BT audio fra Android suger balle, fordi protokollen har fått en begrenset båndbredde i operativsystemet. Som handsfree funker den også knirkefritt, samme med til- og frakobling når jeg går inn og ut av bilen osv. Veldig happy!

 

Mulig lydkvaliteten er fikset på senere versjoner av Android, jeg har 2.1 eller noe... men man finner MYE banning om BT-streaming og Android på nett... Med Apple-produkter skal det låte bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der har du ett veldig godt poeng jeg ikke har tenkt på!

Noen nye spillere som godtar å styrer spotify da?

de fleste jeg har vært borti vil bare leke med ipoden..

og det vil strengt talt ikke jeg...

 

hva foreslår folk?

 

Problemet her ligger hos Apple, har iPhone selv og irriterer meg over at jeg ikke kan styre spotify via MMI i A4'en.

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår