OlavThon Skrevet September 4, 2012 Rapporter Share Skrevet September 4, 2012 Har en 98 modell som nok trenger ny bremseskive da det er kast i den.Men delebilen sin er rusta fast da fettkoppen falt av før jeg kjøpte den i 2005/6.Mutteren virker rusta fast og selv med latmannsarm og 32mm drar jeg bare motoren rundt.Har nå satt på dekket og tatt av senterkoppen på felgen.Håper det skjer noe da? Noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 4, 2012 Rapporter Share Skrevet September 4, 2012 Kjøp nye skiver Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CiViCde Skrevet Oktober 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2012 Hva er det egentlig som sitter fast på bremsen din? Sentrerringsskruer? eller caliperen? Er litt vanskelig å gi råd eller... Men jeg må også si at nye skiver er ikke en dårlig valg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg