Natrix Skrevet August 31, 2012 Rapporter Share Skrevet August 31, 2012 hei, jeg har kjøpt meg en volvo 850 95mod stasjonsvogn, og abs lampa driver å lyser så jeg har bytta alle abs sensorene men etter man har gjort dette må man restarte abs systemet, om det er hjærnen eller en egen ting for abs vet jeg ikke. men jeg vet at jeg må restarte dette, er det noen som vet åssen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet August 31, 2012 Rapporter Share Skrevet August 31, 2012 På så gammel volvo så er det vel nok og ta av batteripolen i 15 min. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Natrix Skrevet August 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2012 vell jeg har alt prøvd dette men det funka ikke. men han jeg skrur med sa at mest trolig kan det være et sånt system som f.eks å sette bilen i 4 gird å vri på kilometer stanga osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 1, 2012 Rapporter Share Skrevet September 1, 2012 Jeg vil vel tro at lampa ville slukket av seg selv etter en kjøretur HVIS alt var i orden. Ta en diagnose Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg